woensdag 3 februari 2010

Hoe kom je aan het boek en wat kost het?

Hoe kom je aan het boek?

Stuur een e-mail naar:  fvtuil@gmail.com
Vermeld:
  • onderwerp: ebook Chemotie bestelling
  • gewenst formaat: doc, pdf, epub, fb2, lit, of  lrf
  • ik maak ... € over op (onderstaande)  bankrekening
  • uw naam en emailadres
Wat kost het boek?

Als bodemprijs reken ik €1,50, maar u mag ook meer storten, dat laat ik aan uw vrijgevigheid over.

Het bedrag overmaken naar:

Bankrek.  68.43.24.911
t.a.v. F. van Tuil
te Enschede
o.v.v. E-book

Procedure
U stuurt mij bovenstaande e-mail (met gewenst formaat!) , en maakt het bedrag over. 
Als beide zijn ontvangen, stuur ik u z.s.m. een e-mail met het ebook in de bijlage.

(Mocht er iets fout gaan, dan kunt u mij mailen of bellen: 0624969399 / 0534771809.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten